WYSYŁKI, DOSTAWY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ.

wysyłka kurierska:

1. jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Twoje zamówienie wyślemy w przeciągu 4 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności. w przypadku ewentualnych opóźnień poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

2. czy oferowana jest darmowa wysyłka?

wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy za 0 zł niezależnie od wybranej formy dostawy. 

3. jakie opcje dostawy mam do wyboru?

– przesyłka kurierska DHL,

– paczkomaty InPost.

4. jaki jest koszt dostawy?

– przesyłka kurierska DHL 19 zł

– paczkomaty InPost 16 zł

5. czy w zimowe miesiące rośliny są dodatkowo zabezpieczane?

tak! w zimowe, chłodne dni, do każdej roślinnej paczki dorzucamy ogrzewacz, który zabezpieczy Twoje okazy przed niskimi temperaturami.

6. czy paragon wysyłany jest wraz z zamówieniem?

tak, w każdej paczce znajdziesz paragon do Twojego zamówienia. zachowaj go na wypadek ewentualnego zwrotu lub wymiany.

odbiór osobisty 

1. gdzie na terenie Wrocław mogę odebrać moje zamówienie?

zamówienia z odbiorem osobistym możesz odebrać w naszym sklepie stacjonarnym, który znajduje się przy ul. Świętokrzyskiej 40B we Wrocławiu. 

2. w jakich godzinach mogę odebrać moje zamówienie?

od poniedziałku do soboty między 10 a 18.

3. kiedy dowiem się, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?

poinformujemy Cię o tym mailowo lub SMS-em.

4. ile mam czasu na odebranie zamówienia?

ze względu na to, że rośliny to towar żywy, rekomendujemy odbiór swojego zamówienia do 2 dni od otrzymania informacji, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru. 

5. czy mogę opłacić swoje zamówienie na miejscu?

nie. wszystkie zamówienia złożone przez sklep internetowy opłacane są z góry.